duminică, 4 aprilie 2010

PASTE FERICIT! CHRISTOS A INVIAT! / Happy Easter! Christ has risen!
















PASTE FERICIT! CHRISTOS A INVIAT!

O sarbatoare plina de lumina, de liniste sufleteasca si de iubire. Asta inseamna Pastele! Ziua in care Christos invie in fiecare an in inimile tuturor crestinilor. O zi in care toata lumea uita de suparari, se impaca cu cei dragi si spera ca toate necazurile de pana atunci vor disparea si fericirea se va instala din nou in casa. Ca e asa sau nu, tine de casa si familia fiecaruia in parte.
Vreau doar sa urez tuturor un Paste Fericit! Si sa va spun ca undeva, acolo sus, Cineva ne iubeste. Trebuie doar sa invatam sa ne iubim la randul nostru.

Paste Fericit si Christos a inviat!



Pentru ca de la un timp am incercat sa elimin putin cate putin ce consider ca imi afecteaza intr-un fel sau altul sanatatea, am hotarat ca de Paste sa nu mai fac traditionalul cozonac din faina alba, ci am framantat doi din faina integrala si tarate. Sincera sa fiu, imi place dublu fata de cel obisnuit. Nu pot spune acelasi lucru si despre a mea familie, dar lor le-am facut din "cel bun", adica faina alba.
Oricum, le multumesc fetelor de pe Culinar.ro pentru idee si practica, caci daca nu vedeam pozele lor, nu ma apucam in veci de asa ceva.
Aici e postul respectiv http://www.culinar.ro/forum/continut/Diete-si-regimuri-alimentare/17295/Reteta-Montignac-Cozonac/
Desi e pentru Faza 2 (pentru cine tine regimul Montignac), am zis ca de doua ori pe an nu strica chiar asa mult. Am respectat prepararea aluatului, dar am facut in cantitate dubla caci am tavile mai mari si am facut si o pascuta mica. N-am mai pozat-o...m-au lasat bateriile. Umplutura de la cozonac a fost din lapte, cacao, scortisoara, fructoza si esenta de rom.
Well....cam atat am avut de zis.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu