duminică, 7 noiembrie 2010

Salata cu tot felul de legume/Salad with all kinds of vegetables






























Imi place mult sa fac fotografii, mai ales cand detin un aparat foto personal dar din pacate nu e atat de profesionist pe cat mi-as dori. Dar, poate de vreun Mos Nicolae, Mos Craciun sau alti mosi voi primi si eu vreodata unul. Bine, iesind cu al meu card la inaintare ca altfel nu sunt sanse. Well...aparatul face poze macro foarte bune, numai ca luminile sunt ..ca si cand n-ar fi, deci fotografiile se lupta cu greu sa iasa din anonimat. Le mai ajut din cand in cand dar e cazul sa ma dotez cu ceva lumini speciale. Caci si preparatele sunt speciale si merita toata atentia, nu?
Iaca...trecu ziua de ieri si am mai aparut cu o postare. Dar fiti linistiti, n-o sa se intample prea des...poate la sfarsit de saptamana.
Salata asta am "comis-o" ieri si a fost foarte buna. Am mancat trei oameni mari din ea, alaturi de niste cas afumat. Fu bun...si una si altul, ca sa zic asa. Dar prea multa vorba strica asa ca iata reteta.

Salata cu tot felul de legume

Ingrediente: un ardei capia, 5 frunze de varza alba, o gulie potrivita, cateva frunze de conopida, 3-4 buchetele de conopida, un morcov, 3 ciuperci, o lingurita cu menta uscata, o lingura cu seminte de floarea soarelui, 3-4 linguri ulei de masline, doua linguri otet de mere, sare si piper.

Curatam gulia si morcovul de coaja, ardeiul capia de seminte si se spala. Le dam prin razatoarea cu ochiuri mari si se pun intr-un bol cu ardeiul capia taiat felii subtiri. Adaugam varza alba oparita, tocata si presata ca sa elimine apa, ciupercile feliate si frunzele de conopida tocate marunt. Turnam uleiul si otetul si condimentam cu sare si piper dupa gust, presarand menta si semintele de floarea soarelui. Dupa ce am amestecat totul bine acoperim cu un capac si lasam sa stea zece minute. Amestecam si gustam din nou, caci legumele si-au tras o parte din condimente si s-ar putea sa mai fie nevoie de otet sau de sare.

Daca nu se consuma toata salata pe loc, se acopera cu un capac sau cu folie de plastic si se introduce la rece. Tine pana a doua zi, asta daca nu va e frica sa mancati ciuperci crude dupa o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu